I love my life when it's like this

Godmorgon. Nu är jag vaken.. var ju som sagt riktigt rädd för att jag inte skulle
vakna men det lyckades jag göra ändå.. blir alltså då matte nationellt nu direkt halv 9.
Pluggade även på fysiken och svenskan igår innan jag släckte ljuset, en grymt bra metod för
dem som har det svårt för att plugga! NU såhär dagen efter minns jag precis allting som
jag försökt lära in mig i 2 hela veckor. Fan vad underbart en riktigt bra start på dagen!
Idag blir det till att antingen städa eller dra bort och träna direkt efter skolan.. Har
inte tränat denna veckan mer än i måndags pga att jag haft så mycket att göra i skolan.
och jaa.. jag ångrar faktiskt ingenting heller. Ska iallafall sova tillsammans med Alex ikväll
det skulle möjligtvis bli kebab med bröd hemma hos honom har vi tänkt oss men får se
om det slutar så bra som det låter.. Lättare sagt än gjort. Nu måste jag kila!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback