it feels like home to me

Det händer ibland saker i ens liv som skapar känslor, känslor som i efterhand
verkligen inte går att beskriva. Jag vet inte vad det var, men det var något bra.
Jag och Lovisa har lärt oss våran favoritlåt (feels like home) utantill,
det är något med den låten som binder samman mig, Lovisa och Sanna på något vis.
Den finaste låten av alla och så extremt meningsfull text. Jag och Lovisa
sjöng den för Sanna igår och vi lyckades få henne att gråta. Känns bra att ha gjort
någon annan en bra gärning. Känns faktiskt alldeles underbart.
Det kanske inte var varken min, Lovisas eller Sannas dag igår men vi hjälpte på
något sätt varandra, och fan vad mycket lättare livet blir då! Jag älskar er! ♥
<3


Kommentarer

Postat av: Lovisa Månsson

awwwwww.

nu fick du mig nästan att börja gråta.

älskar dig så sjuuuukt mycket älskling <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback