it will just take a minute or two

Jag har haft en jättebra dag tillsammans med världens bästa mamma och pojkvän!
Vi tog som sagt en tur till Värmland och alex fick se det för första gången. Hoppas
verkligen det blir några turer dit igen till sommaren som vi pratat på. Wönderfull.
Nu sitter jag och väntar på att lovisa ska komma, dock har jag väntat i några
timmar nu så får väl räkna med att vänta några till hehe. Plugg står på listan..
Lyssna nu gott folk.. detta var bilder från Värmland men titta noga på sista
bilden framförallt. Bredvid våran sommarstuga har vi ett "spökhus" som
vi liksom mest har avvaktat med att kolla upp osv, men idag när jag och Alex
var inne hade jag ju ändå med mig kameran så jag tänkte fotografera detta.
Inne på byrån inne i detta huset ligger det 10-30 st sånahär lappar.
Alltså massa folk som har dött. Låter kanske töntigt. Men är det inte sjukt ?:S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback