lost my mind

gott. nu har jag tränat och solat, skönt att ha det ur världen för var verkligen
inte sugen före men vad skönt det var när jag väl kom igång! Ska sätta mig ner
och plugga nu som sagt.. och mina grejer har också kommit idag från H&M.
Detta var andra rundan nu är det bara 2 omgångar kvar.. Men vill verkligen
bara ha mer mer och mer.. Detta jag fick idag beställde jag i januari och det
kommer nu? Man blir inte så sugen på att beställa mer när det tar sån tid...
längtar till imorgon då jag äntligen ska få städningen i affären gjord och sedan
få träffa alex och sova med honom.. Känns lika bra varje gång :)
mamma hade varit snäll o köpt påfyllning.. höll nästan på att torka ut (bodylotion)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback