makes me go to bed

Nu är det kväll och jag ska snart gå och sova. väntar på bilderna som laddas
upp på extrafilm.se just nu, pappa och jag laddar upp de bilder jag ska framkalla.
ÄNTLIGEN. Men bättre sent än aldrig, ska göra en till grej med bilderna som blir över
vilket det blir. En hel del bilder som blir över. Hoppas det blir lika bra som jag tänkt mig
med denna lysande idé nu också då. Har inte längtat såhär mycket efter Alex på evigheter.
Ser heller verkligen inte fram emot skolan imorgon, men jag står ut bara jag får bort alla rester.
nu måste jag börja avrunda känner jag. Imorgon ska jag försöka städa i affären också.

jag älskar dig och du är det bästa jag vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback