so sick of love songs

Guuudmorning.
alex och jag såg färdigt på New Moon ♥ igår och somnade straxt efter, nu är det ny
dag igen och dags att snart dra bort till affären och jobba för fulla muggar. Lika surt
som alltid att behöva gå ifrån sängen när alex ligger kvar och göttar sig. Livet är hårt haha.
Måste plugga ikväll också, och om alex var allvarlig med att han ville se Bella&tyra show
ikväll så blir det nog till att göra det tillsammans med honom. Juppjuppjupp.
Vet inte riktigt om jag har så mycket mer att skriva men eftersom jag sitter vid pappas dator
har jag bara jättetråkiga bilder. Nej, nu får jag dra mig till frukosten och se till att bli färdig.
Hade!



I love u :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback