the only exception

yo, sitter i uddevalla och försöker hålla ögonen öppna men det går inte så bra.
det har förövrigt en lärorik,bra,dålig,ovanlig,underbar helg som har innehållit
bland annat: langos, marknadsnougat, ellinor, alex och alla hans kompisar, tjejtjafs,
alkohol, skratt, gråt, musik och lite till
. Det har med andra ord hänt mycket.
men nu ska jag göra mig klar och putta på alex lite så han vaknar, ska nämligen
med nettan till salongen och bli lite fixad, därför jag är här och fått ledigt från skolan.
idag åker också alex med mig hem och kanske blir allt lite mer som det var för
en väldigt lång tillbaka. vi har tagit fula,flumma,snygga,söta & töntiga kort som ni ska få se.



jag vet inte så mycket, men jag vet att detta är kärlek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback