things like this makes me happy

Jaaa! Precis fått alla grejer från H&M och jag hoppar nästan runt av lycka..  :)
allting är superbra, det enda som var fel var att gladiatorsandalerna var gråa
istället för svarta med guldnitar, antingen skickar vi väl tillbaka dem eller köper
dem andra också eftersom dem här var snygga men dem andra ändå snyggare.
åh, är riktigt nöjd. Har varit stentrött hela dagen men detta gjorde mig vaken.
dagen blir förövrigt lugn och om några timmar kommer alex ♥ hit såklart.
han bad mig ladda ner en film så ska snart försöka börja leta efter en bra skräckis.
han skulle även köpa med mcdonaldsmat till mig, var så himla sugen på det idag.
sen får han hjälpa mig plugga lite på so:n som jag ska göra imorgon, gött.

bilder på grejerna kommer snart.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback