This dream makes me wake up in the night

Sitter just nu borta i affären, är så bedrövligt trött. Orkar verkligen inte dra mig
ur soffan verkligen, har mycket att göra och tror väl det är det som gör att jag inte
orkar ta tag i det heller. Idag ska jag iallafall hem och plugga, har mycket att göra på
den fronten också känner jag. Sen blir det att ladda ner filmer i stora lass och glo
på det i stort sett hela kvällen. Skulle egentligen ha tränat men har mycket
annat att göra så orkar inte med att göra 1000 saker på en och samma dag då.
Nu ska jag greja vidare, eller snarare BÖRJA greja. Får se hur det slutar.


Fan vad jag börjar bli trött på dagar som denna.
Alla dessa tankar fram och tillbaka...fram och tillbaka...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback