you can dance if you want

tjena mitt bena..
nu sitter jag borta i affären och slappar, har suttit här i 1 timme nu och bara väntat
på att mamma ska bli färdig så vi kan åka hem. Vill hem och greja med mitt *********
fick förresten hem alla framkallade bilder igår, så nu har jag ringt på Lovisa så hon
kommer och joinar mig ikväll och grejar också med sin årsbok.. Om jag vågar dvs.
Bilderna blev superfina och jag blev helt uppspelt för att jag ville kolla på alla
samtidigt haha. Hursomhelst, hade matte nationellt idag och det gick väl hyffsat får jag väl säga.
dock blir man riktigt slapp och trött efter att sitta nästan 2 timmar med 9 likadana uppgifter.
känndes underbart att skita i sven-lektionen idag och åka hit ut och jobba 1 timme och göra nytta
istället. Har precis pluggat på engelska glosorna, finns många jag inte kan så får sätta mig
igen sedan. Ska även göra mitt svenska-prov imorgon (lyrik) det var något jag tydligen
glömt att göra, så nu måste jag nästan rent ut sagt RÅplugga i några timmar för att jag
sedan ska kunna göra det imorgon på e-vals tiden. Ska även hjälpa antonella att slinga
hennes hår efter skolan imorgon och på kvällen blir det trippelmys med världens bästa pojkvän!
fick iallafall G+ på kemiprovet och svenskan märker jag till veckan hur den gick..
nu får jag börja avrunda.. tänkte om jag eventuellt hinner lägga upp lite bilder på bilderna
jag som sagt fick igår.. och imorgon är det redan fredag och sen lördaaag :)

Idag: greja med mitt ********* och årsboken med lovisa.
Imorgon: Hjälpa antonella med håret samt mysa sönder med alex på kvällen.
Lördag: Dra ner till Ed med ellie skulle jag tro, sen får vi se vart kvällen tar oss.
Söndag: träna (om jag orkar) sedan åka och sova med alex i uddevalla.
Måndag: Bli fixad i håret av nettan, åka hem till Ed och uppträda med lovisa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback