angående skolan och allt runt om just nu

det är många som frågar och jag tänkte förklara lite lätt för er som inte vet.

jag flyttade ihop med min pojkvän i tisdags, till uddevalla.
anledningen är för att jag precis börjat i skolan här, i onsdags för att mer exakt.
jag går på plusgymnasiet mitt inne i uddevalla, jag går linjen skönhet och hälsa/stylist.
allting är väldigt nytt nu i början men för varje liten stund i skolan träffar man nya
människor. det är en häftig känsla att lära känna helt nytt folk.
idag blev vi uppdelade i olika grupper för att prata med varandra, gå och skriva.
vi fick även varsin mac-dator idag som vi ska använda oss av i skolan.
istället för att lämna in uppgifter i papper så sänder vi dem direkt till lärarna över internet
sedan massa annat. mer kommer vi nog lära oss under tiden kan jag tänka mig.
tror vi får vårat schema imorgon också om jag minns rätt, ska bli intressant att se.
jag åker tillbaka till ed imorgon och är där över helgen. alex åker dock hem om
en liten stund och jag ska sova första gången idag i lägenheten.
på söndag kväll åker jag tillbaka igen och allt börjar som vanligt på måndag.
alex går bygg så han har praktik 2 dagar i veckan, måndag och tisdag.
så söndagar, måndagar och tisdagar kommer jag vara själv här nere i lägenheten.
nu ska jag göra mat, sen ska jag städa lite här.


Kommentarer

Postat av: Emelie Aronsson

Då bor du mittemot mig nu då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback