Don't act like I've never told ya

Nu var det gjort. Kämpigaste jag gjort i mitt liv tror jag haha!

solade även 25 minuter, kanske överdriver nu direkt men jag
är verkligen likblek, eller var. efter denna solningen o träningen
är jag tillbaka på spår igen. hade även tänkt att dra ut och springa vid 8
men det blir för mycket idag, allting blev suddigt när jag träna
och jag var helt svimfärdig trots att jag hela tiden laddade med vatten
och hade ätit en stund före. hade pappa sett mig i det skicket
hade jag inte fått röra mig en meter till idag kan jag tänka mig.
så nej, jag får skita i springningen idag. jag ska jobba imorgon
så tänkte gå upp före och gå en sväng i skogen före frukost.
men snälla ni tro inte att jag tror att jag är bäst nu och
är jätteduktig. jag kämpar verkligen, alla säger att man ska
ha en bild i huvudet på hur man vill se ut efteråt.
jag har bara en fet jävla god sandwish i huvudet. haha illa.
bild tagen nyss. nu ska jag göra mig ägg och keso, sen ut och fotografera! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback