everybodys free

jag har under en lång tid inte kunnat förklara varför saker blivit som de har blivit

någonstans mitt inne i allt kaos har jag ångrat mig men insett att det är försent
även om du förstörde allting en gång så klandrar jag dig fortfarande
och jag ber dig om förlåtelse. det var aldrig meningen att det skulle gå så långt
just från den kvällen allt fall isär visste jag inte hur jag skulle fortsätta vidare
hade ingen aning om hur man bearbetade en sån sak efter det hade hänt.
jag har många gånger sagt till dig att du inte ångrar det du gjort.
men jag vet, jag vet att du gör det. jag är bara ledsen för att jag drog ut på det.
det hade räckt för längesen. du visste så väl att du hade gjort fel men ändå
har jag fortsatt pusha på jobbiga situationer emot dig. jag har ständigt varit
sur och irriterad och öppen för ännu fler besvikelser. jag kunde inte ta mer
därför vände allting och allt blev såhär istället. men hade det varit någon annan
än du, så hade vi inte varit tillsammans idag. vi båda har lidit av varandras misstag
men jag är redo att lämna allt bakom mig, har trott jag varit det så länge
det enda jag ville var att du skulle veta hur hemskt det var för mig
och jag tror du vet det nu. jag försöker bara säga det att jag är trött på att
vara den jobbiga och störande flickvännen. jag får skylla mig själv helt enkelt.
jag ville så mycket annat, men när allt uppstod föll allt isär.
jag föll isär.
jag har tänkt på det så många gånger. hur mycket som egentligen ska till för att skilja på oss.
det har hänt så mycket, men trots det så fortsätter vi. det är en sjukt stark känsla
jag har fått uppleva så mycket tillsammans med dig så jag vet inte hur mitt liv skulle
se ut idag utan dig, kan inte ens föreställa mig det. med tanke på allt du och jag har byggt upp.
tillsammans. tvinga mig aldrig vara med någon annan för det finns bara du.
jag är hemskt ledsen och hoppas jag kan åstadkomma något som får oss båda att glömma
jag har längtat efter att få vara mig själv, för det har jag inte varit det senaste året med dig
eftersom jag hela tiden varit på dåligt humör och har dragit upp allting igen.
men min kärlek till dig överväger alla problem i världen.
för jag älskar dig mer än nåt annat.
här är ett bra exempel på alla gånger då humöret inte riktigt vela sammarbeta.
jag är ledsen för att du har försökt gång efter gång men samtidigt aldrig
heller har fått någonting tillbaka. du förtjänar mer än så.
jag ska ge dig allt du behöver, ska finnas där för dig och aldrig göra samma misstag igen.
WE BELONG TOGETHER!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback