förra inlägget hade jag glömt att publicera

godmorgon godmorgon.
sitter borta i affären och är INTE redo för jobb en dag som denna.
det har varit en hemsk(t) bra natt, kunde inte somna men sov ändå med alex =)
igår hittade jag och ellinor något på internet som jag MÅSTE ha.
ska försöka beställa hem det idag.. najs.
fick brev igår från plusgymnasiet också, jag börjar ju nu på onsdag.
och samma dag som vi börjar får vi ett papper som mina föräldrar
måste skriva under för att jag ska få en dator..
trögt om jag ska behöva åka hem på eftermiddagen, men tror jag får vänta med det ist.

nu ska jag gå. hoppas vädret blir bättre så det blir av något liseberg på lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback