hårfärgning, solning osv.

tjenamoss!

sitter här med ellinor just nu, hon ska skölja ur sitt hår snart... gjorde slingor på henne.
jag har färgat det oranga igen, och nu är det mellan orange/gul
ganska sjukt med tanke på att det var nästan svart igår kväll..
ska låta det vara såhär nu till typ söndag, ska ju klippa håret i övermorgon
vilket ska bli underbart! sen ska jag använda inpackning flytigt.
har inte haft det på säkert ett halv år-år.
hursomhelst. har jobbat idag och solat, samt pratat mycket om lägenheten.
ellinor var dum och påminde mig om att skolan början nu på onsdag.
jag som har fattat att det var NÄSTA vecka igen som vi började.......
så flytten och det sker väl under helgen, på lördag blir det iallafall liseberg
för mig och min kärlek. detta har vi tjatat om länge och äntligen blir det av!
ska se om han är så tuff att åka allt som han påstår haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback