how to save a life

har precis fått besök av mina underbara vänner sanna och lovisa, ni är bäst!

vi såg på oc, snackade skit och pysslade om varandra litegrann.
nu har dem gått och det är precis lika tråkigt som det var före dem kom!
har iallafall tränat och solat idag.. skönt. blir samma imorgon.
ska även jobba imorgon, inte så värst taggad om man säger så men nu
har jag bara 2 ynka dagar kvar. och jobbar jag 1 till så får jag
nästan 600 kr extra så kanske värt =)
tankarna har verkligen paserat den känsliga delen i mitt huvud idag
varje dag är det olika. ena dagen är jag överlycklig och känner hur livet flyter fram
andra dagar, som denna, känns det som jag bara står still.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback