I feel broken inside

Allt är nytt. på mindre än en vecka har man vänt dygnet, flyttat in i en lägenheten,
skaffat 27 nya vänner och mitt upp i allt försvinner man själv in i helheten.
kvällar som denna när jag blir kvar här mitt bland alla stearin-ljus och
andreas wijk fina ton kan jag ha svårt för att hitta mig själv. Jag behöver någon nu
någon jag kan anförtro mig helt hundra till och någon som är beredd att lyssna på
min livshistoria. Men samtidigt känns det som jag borde klara av detta själv.
jag har varit lycklig nu i några dagar, jag har känt vilja och ork att stiga upp på
morgonen när jag vaknar. Men mitt i denna stunden vill jag bara sjunka in i allt
som kan dölja mig. Hur kan det bli så? Hur kan humöret ändras så?
Men istället för att gräva ner mig allt för långt för att inte orka vara glad imorgon
så ser jag denna kväll som en tid att gå igenom mina egna tankar.


Han är grym, han är stensnygg, han är grym på att sjunga, han får göra min kväll ikväll!


Kommentarer

Postat av: lovisa mansson

gaaaaaaaaaaaaay :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback