I just need you now

började halv 2 idag vilket inte var särskilt mycket att lipa över

hade bara 2 lektioner så slutade halv 4. då jag sprang på lovisa och co
utanför somewear, riktigt snygga kläder där just nu också!
sen drog jag ner mot åhlens och fick med mig några ringar hem.
på 2 dagar har jag ringfyllda fingrar! vi var ju på torp igår också
jag och min älskling, fick inte så mycket men det jag fick med mig
hem slänger jag upp bild på nu.
1. Halsduk från vänster, och ja resten ser ni väl själva HEHE
4-pack trosor.
skitsnygg sminkväska! det är plast runt den som dock inte syns på bilden =)
denna tröjan. hade bara massa bilder när alex fjollar sig med den så fick bli denna bilden haha
inatt orkade jag inte masa, så jag somnade i soffan.
mina nya.
Ena ringen är en döskalle med ros i munnen. dem andra två är "yes" och "no" om det är oklart.
dessa köpte jag idag, inget överdrivet. var bara tvungen att köpa nåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback