I wanna be a billionaire so fuckin' bad

.....Buy all of the things I've never had.....

tjenamoss. sitter i skolan med en liten del av tjejerna i min klass
dagen har varit bra hittills, om man tar bort all värk jag har i magen
har fått gått kutryggad idag och satan vad ont det har gjort.
nu har jag fått tablett och sitter och längtar tills det är försvunnet.
vi ska iallafall ha engelska snart, just nu sitter vi bara och väntar.
sen har vi datakunskap sista lektionen också, trodde vi hade gympa idag
med tydligen inte. skönt. hade inte gått med denna magen ändå.
skulle vara med anna idag (en i min klass) men funderar på att gå hem och lägga
mig. bättre att ta det imorgon när vi ändå slutar 12 ;) underbart!
vi var i salongen förut också, riktigt kul var det idag faktiskt!
vi lärde oss sminkrengöring, smörja in ansiktskräm, samt lägga på
brunkräm, puder och rouge. själv hade jag hand om elina så det var
inte så komplicerat. riktigt kul! nu ska jag gå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback