idag händer det!

för er som inte har mig på facebook eller överhuvudtaget inte sett mina statusar......

vaknade för en stund sedan, har varit inne och duschat och grejat.
igår flyttade vi alltså in hit, alex har dock lite grejer kvar att ta med hit ner.
han stannade kvar här med mig igår när marika och mamma åkte hem.
självklart hade jag glömt det viktigaste hemma.. converse och skinnjacka!
så har ringt jennifer som gick på min skola och hon ska jag möta upp och få det av.
TUR! nu ska jag göra mig iordning. har verkligen knappt sovit en blund inatt.
bilder på lägenheten kommer kanske senare idag! =)
Ha en bra dag, och önska mig lycka till vääääääääl.....
jag älskar dig. min bästa pojkvän sov i soffan inatt för att jag skulle somna haha goooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback