I'm here without you baby

har ingen ork att skriva och har heller knappt några bilder att lägga in, la ju in så många igår så.
jag är iallafall hemma och jag slappar järnet, vilket innebär, musik och avslappning.
imorgon är det som sagt monsterrace och jag är inte så sugen på att dra ner alltså.
inte i detta vädret iallafall, så tänkte sola och färga håret istället, lite nytta iallafall.
samt träna också. imorgon ska jag och mamma iallafall ta ut kläderna.
åkte ju ner för att vi skulle göra det förut men mamma glömde plånboken..........
nej nu ska jag fortsätta med det jag gör. orkar inte skriva speciellt mycket mer idag.
hoppas iallafall på en GRYM kväll imorgon som jag inte kommer ångra dagen därpå.
blir film med sanna på söndag också, samt träna och sola om jag är pigg haha.
sen åker troligtvis lovisa med mig ner på kvällen och sover med mig i uddevalla.
och på måndag ska jag troligtvis vara med anna (en i min klass) och kanske ta oss
en tur till torp eller något. jag tackar inte nej. har fått världens underbaraste tjejer
i min klass verkligen. den ena är värre än den andra haha. var ju med sandra idag
och jisses, vart ska man börja? Fan, jag har redan hittat någon lika sjuk människa
som jag själv haha. nejdå. hon är bra bra bra bra bra =)

Lyssnar på That's the way it is med Celine dion.
Började fan lipa också haha.
För dem som inte vet så mimade jag till den i
Småstjärnorna när jag var 5/6 år i TV4.
Fan vad sjukt att det kan kännas så nu efter så många år!
Minns hur farmor höll om mig när jag grät för att jag inte kom 1:a hahaha.
Allt var så lätt då, men samtidigt är det en låt som gör mig så himla
lycklig än idag. det är inte ofta jag kommer på mig själv att sätta på den
men när jag väl gör det är det som allt jobbiga lyfter sig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback