könstigt

riktigt dålig uppdatering kanske men........ jag har ingen anledning.

imorgon blir det troligtvis uddevalla med marika (alex mamma) och alex morfar.
jag åker med dem ner och hoppar sedan av i lägenheten.
ska nämligen ställa in lite grejer samt mäta lite och sånt =)
när jag kommer hem ska jag träna och sola, blev inte av idag tyvärr pga trötthet.
bilden är från före vi åkte till värmland.
nu är alex påväg hit, klockan 2 på natten. han frågade om han fick komma?
det är väl självklart. ska se färdigt på pb-avsnittet sen pussa ihjäl min kärlek
tänk att jag ska få bo med honom redan nu om 2 veckor!!


Kommentarer

Postat av: Sanna Israelsson

sv: jag menade inget speciellt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback