people makes me crazy

brukar försöka så gott jag kan att knipa käften när det inte behövs säga något

men jävlar, vad korkade människor är. pinsamma små råttor som tror sig vara
så jävla högre rankade än andra människor. samtidigt har jag trott hela tiden
att dem personerna faktiskt haft bra självförtroende och hög självkänsla
men ack så lågt ner dem ligger under deras egna krav som dem så flitigt
gärna ställer på andra. kanske har jag lättare för att se vad man inte ska göra
och vem man inte ska vara med, eftersom jag redan är tillsammans med någon.
men fan så efterblivna vissa är, som ständigt super sig stenpackade,
påstår att dem inte kommer ihåg någonting, knullar runt och har sig.
okej, vi kanske inte lever på mormor- och morfar-tiden men vi behöver
väl åtminstånde inte spela prostituerade som 16 eller?
även om jag inte skulle haft dig som jag har dig nu,
skulle jag aldrig tveka en sekund att kolla in dig när jag fick chansen.
min finaste prins. fan, tjejer springer runt som råttor efter ost och letar
och hemma i soffan, ligger jag med världens mest underbaraste pojkvän.
alla skulle vilja ha någon som dig om dem fick uppleva det.
mellan mitt hjärta och ditt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback