please stop screaming

på hemmaplan igen, och underbart är väl det!

nu ska jag packa upp resten, ta mig en varm dusch, sätta på mig mjukiskläder,
slänga upp håret och gegga med hårinpackning, bli blå i ansiktet av ansiktsmask,
rätta till naglarna, smörja in mig och skriva upp alla dagar jag jobbat.
har 2 dagar kvar, sen är jag färdig. då ska lönerapporten lämnas in.
och när jag tänker på det nu, ångrar jag inte en sekund som jag har jobbat =)
blir grillat ikväll också. kunde inte sitta bättre skulle jag tro.
har haft en helt okej helg och jag är nöjd!
det har blivit pb-tittande hela dagen lång och nu laddar jag ner sista säsongen.
känns riktigt sorgligt, det är ju så jävla bra!
tänkte ladda ner oc eller oth efter får se vad det blir :)
lovisa skulle komma en sväng också.
bättre uppdatering om helgen får ni senare. med enstaka bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback