sitter ute i affären

har äntligen kommit hem, hade tur som slutade 10 minuter före den första bussen gick.
nu sitter jag i affären och har blivit omkramad av mamma, pappa och anders.
anders ska skjutsa hem mig om 10 minuter så ska jag kanske få med mig paketet hem.
så ska jag kolla igenom alla kläder, sen tänkte jag dra till atlet och passa på att
träna/sola nu när jag är hemma.. börjar känna mig blek så får ligga i.
imorgon ska jag ha världens bästa sovmorgon på länge och på söndag
åker jag och alex tillbaka igen. jag längtar riktigt till måndag, underbara vänner att
vänta på. måste bara säga att FAN vad skönt det var att träffa nya människor
bortsett från mina allra närmaste vänner då. men ACK så gott att slippa vissa.
folk som tror sig så mycket m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m. ;)

nu ska jag få anders att köra hem mig.
kvällen tillbringas förrövrigt nog det mesta med mamma o pappa, kanske lovisa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback