uppdatering från ellinors dator

har äntligen slutat, denna dagen har varit rent ut sagt värdelös hittills.
nu ska jag åka bort och träna + sola.. sen ska jag och ellie se på film!
denna veckan har gått oerhört sakta, vet inte om det är possetivt eller negativt.
är så stressad för flytten men samtidigt så nervös för skolan.
vet inte om det är skönt att sommarlovet är över eller om jag vill ha mer.
längtar samtidigt till skolan, längtar efter att få börja om på nytt igen.

blir beställning på en grej ikväll med pappas hjälp.
stod att det var 1 dags leveranstid.. ni får se sen vad det är! =D
sedan skickade jag efter alla de H&M kläderna jag la upp att jag ville
ha, fast lite till. det gjorde jag och mamma i början av veckan så
hoppas det kommer snart. hade varit kul att få det innan skolan
men sån tur har jag väl inte :P skulle även beställa från gina tricot
men mamma har ingen internetbank. så istället ska jag köpa med de
tröjor jag tänkt mig på lördag då det som sagt blir liseberg.

nu är nästan allting packat, marika åkte ner till uddevalla häromdagen
så hon lämnade kvar 2 lådor med smågrejer.
sen har jag en stoooor IKEA kasse med kläder... men sen är ganska mycket
i tvätten också, vart ska jag göra av alla plagg? :s
blev även glad förut när jag hittade glasen.
glömde bort att jag fick dem av anders o marika (alex föräldrar)
jättesnygga glas! passade bra att hitta dem nu =)

nu ska vi gå.. har inga nya bilder just nu för jag orkar inte lägga in och är inte hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback