världens underbaraste klass har jag fått!

Ännu en underbar dag på skolan, först var vi salongen lite, mat och sedan gympa.
det var hela skolan, och det var en riktigt stor gympasal.
det var hela skolan som tävlade emot varandra. grymmast var väl ändå när vi
hela 27 tjejer skulle få plats i en enda rockring, dock kunde inte amelie
vara med eftersom hon väntar barn och så var det 3 som inte orkade.
första grenen var iallafall roligast. jag fick sitta på annas axlar, stackare haha!
det var iallafall riktigt riktigt roligt. inte lika roligt att sitta i lägenheten själv
nu kanske men ska snart ta mig ett bad ikväll också hade jag tänkt.
alex har åkt hem, han skriver att han saknar mig... woho! äntligen =)



helt underbart schema, eller vad säger ni ? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback