we going down again

datorn har halvt som halvt kraschat, känns ganska surt
alex var här för att försöka hjälpa mig men det gick inte
jag har allvarligt talat lyckats få 4321 stycken virus!?!?
nu håller jag på att dra över allting jag hade/har på datorn till en hårddisk
det blir kalas nu om några timmar, skulle egentligen ha tränat idag också
men får ta en springtur ikväll när jag kommer hem istället.
och som jag hade bestämt mig igår, så drog jag ut på en springtur imorse
före frukosten och det var helt OK. inte gjort det förut tror jag.
sola ska jag hinna med att göra imorgon också, behöver hålla igång nu.

blev sittandes funderande för en stund sedan, jag bör ju snart börja packa
ner kläder och allt det där till lägenheten men sen till saken.....
vad ska jag ta med mig för småfix? kamera, laddare och sånt vet jag ju.
kläder också, men jag har ju ändå inget att greja med?
borde ju ha det men har ju egentligen bara datorn.
böcker är ju ingen idé att lägga ner bara för att ha något att faktiskt ta med sig
för det läser jag aldrig i vilket fall ändå.
jag kom sedan på att jag ska göra en grej jag planerat länge.
något som jag kan fixa och greja med där nere.
ska bara fixa lite olika saker och sånt innan jag kan börja.
ni kommer alltså få se det om några veckor ifall det blir av något.
shit, det är stort dehär med att bo borta på veckorna.
hur ska jag orka upp varenda morgon utav ett mobilalarm?
hur ska jag orka gå ner och handla meningslös pasta och mjölk?
äsch, det blir nog kul att se hur länge det är roligt att bo allt annat än hemma.
mamma är faktiskt väldigt behövlig många många gånger ;)

nu ska jag fortsätta. ni får hade! ♥


Kommentarer

Postat av: nellie

hej!

ska börja med att säga att jag följer din blogg och tycker den är bra :).

men jag har några frågor till dig om du har lust att svara på dom..

ska du flytta ensam?

vad ska du gå för linje?

och vart ska du flytta?

(:

Postat av: sofia kylander

Hej och tack! vad roligt att höra!!

Klart jag kan svara.

Nej jag ska inte flytta/bo ensam.

Min pojkvän har bott där 1 år och nu flyttar vi tillsammans äntligen. Uddevalla är det :) Jag ska gå stylist på plusgymnasiet..! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback