you are too cold to me

jag vet jag vet jag vet jag vet jag vet jag vet jag vet jag vet jag vet jag vet jag vet....

att jag skulle lägga in bild idag på min nya älskling, men fööööörlåt mig att jag inte hunnit
det än. eller har snarare inte dratt med mig kameran idag, ni får bild imorgon
på morgonen eller imorgon kväll när jag sitter i lägenheten, mohehehe.
vi åker ner imorgon efter 3. handlade en del med pappa idag, blir resten imorgon.
hoppas jag trivs annars får jag väl gå på utsikten haha, är som sagt
endast nervös. samtidigt VÄLDIGT orolig för att jag inte ska orka upp och kanske
försova mig. men men det löser sig väl i viliket fall. ny dator på ingång också =)
jag är iallafall supernöjd med den......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback