you know that I can use somebody

tjenaare. är helt slut har precis kommit hem ifrån atlet där jag solade och tränade

kom ju som sagt hem igår, drog ner till dilan med lovisa och sedan vidare till teuta
blev att vi sov där alla 3. underbara vänner kan man aldrig få för mycket av!
idag har jag kollat kläderna som hade kommit, dock bara 4 saker för resten
kommer sedan!? väntetiden på H&M är bedrövlig, nästan så man inte vill beställa.
jag har alltså fått ungefär en fjärde del nu av alla grejer så får hoppas det kommer snart.
nu ska iallafall jag och mamma ner till kiosken och försöka få med oss en bra film
hem och kanske någon dricka eller nåt, blir med andra ord en bra hemmakväll.
sen om louise kunde träffas så ska vi göra det. har mycket att berätta om bara
efter en vecka haha. och jag säger aldrig nej till att vara med världens bästa louise.
igår hade vi våran första sminkning i skolan och här har jag sminkat sandra.
haha dock var det "crazy-make-up" så ni behöver inte oroa er om att det är seriöst =)
jag bara matade på så många färger jag kunde hitta haha.
jag och underbara elina som också hade blivit sminkad ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback