12.57

Väntar otåligt på klänning och gjort ett avtal på mina drömskor.

Väger över på att åka hem idag men vore ändå så mysigt och slappt att stanna kvar.
Fick 120-palett av Alex igår och kan inte säga annat än att han är världens bästa.
Klarade inte massage-provet fast det gjorde Julia som JAG coacha henne.
Längtar bedrövligt mycket till helgen men behöver sola flera gånger tills dess.
Har ont i magen samtidigt som jag har 2 lektioner kvar.
Fryser som ett fan och tänker på all skolarbete jag har framöver mig.
Är sjukt irriterad över att vi inte hade någon "entré" förra året vid Lucia
Det har det alltid varit det och JUST förra året när det var vår tur blev det inte.
Men vet ni vad? Idag ska jag skita i allt som tynger mig,
det är min födelsedag och jag förtjänar en bra dag!


Kommentarer

Postat av: Julia

Jag fattar inte att jag klarade det :o!!



Grattis ännu en gång hjärtat <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback