13.39

Godmorgon Godmorgon!

Blev/blir ingen skola för min del idag för jag mår riktigt illa..
Dock ska jag ner till stan ikväll och måla söta barn som vill ha ansiktsmålningar haha.
Hem sedan och plugga.. Kanske en fin överraskning till er.. En film?
Nej, det orkar jag förresten inte idag. Hur som haver så ska jag kila hem nu
ska göra mig en god lunch och försöka komma på vad jag ska ha med mig hem i helgen.
Alltid lika intressant vad jag ska packa med mig, för jag lyckas ALLTID få med mig
för mycket och fel saker. Att man aldrig lär sig. Imorgon ska jag hem till kära Ed.
Jag längtar! Blir som sagt en fin helg och jag ska även upp och hälsa på sjuklingen.
Hade hemskt gärna gjort styckindelningar så ofta jag kunde om jag nu kunde.
Det fungerar inte för mig eller min blogg, dock går det på andra datorer.
Kvittar hur många rader jag har imellan så drar det ihop sig sen när jag uppdaterat.
Det stör mig men jag försöker få tag på hjälp om "problemet"
Älskar att jag kan göra det på Hannas dator, tror jag ska sno med mig den hem.
Ser förresten på en grym film som jag inte kan slita mig ifrån, ett fint filmtips
kommer upp senare ikväll om jag orkar det. Den är grym.
Nu måste jag kilikila. Ni får ha det finemang.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback