19.30

Sitter hemma hos Hanna tillsammans med henne och David.
Vi småretar David lite och sånt är alltid extra roligt, ibland är det härligt
att vara tjej så man kan få hålla på så utan någon direkt anledning haha.
Idag har vi iallafall bowlat med klassen, och det var längesen jag hade sån otrolig
tur i spelet! Det gick super. Efter skolan handlade jag gurka och kyckling
som också förblev min middag idag. GI-dieten är inte bara ett test,
det är plågeri. Jag blir så ledsen när jag inte får i mig en viss mängd godis haha.
Synd för mig, för nu ska jag försöka med det fram till jul!

Idag anmälde iallafall hanna och jag oss till en grej imorgon efter skolan.
Vi ska måla små barn vid 6-8 imorgon nere i stan..
Blir kul.. Ni vet sådana ansiktsmålningar de görs på Liseberg?
Blir något annorlunda.. Gjorde förresten smink-provet idag och hoppas det blev bra.

Nu får jag joina de andra två busarna lite och inte vara så osocial.
Snart helg, på Söndag blir det kalas för mig. Men före det ska jag och Louise till
Torp för att träffa min lilla älskling.. Jay!! Det har jag bestämt ;)

Stackarn Alex har gått och blivit sjuk också, han ligger hemma och nästar spyr och hostar.
Tycker så synd om dig din underbara filur. Min bästa vän.

Peace out



En underbar vän bara :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback