21.12

Lite blandad information. Idag har jag mått illa precis hela dagen..

Imorse gjorde 2 matteprov som jag hoppas med hela mitt hjärta gick vägen..
Har sovit i några timmar samt tittat på Bounty Hunter, riktigt bra film!
Sen har jag gjort små träningsövningar nu i snart 1 timme.
Känner inte för att springa när jag mår illa, det får bli imorgon också.
Antar att de blir en ganska så bra dag imorgon trots allt..
Vi ska bowla med klassen på dagen och efter det har vi bara hantverken kvar.
Efter skolan ska jag fika tillsammans med Trude och hinner Alex sluta
så tänkte jag att vi skulle handla lite. Vill egentligen ut till torp och titta på
pälsmössan på Stadium men antar att jag inte har någon som är lika sugen som mig..
Ska änna tvinga Louise att åka med mig till Nordby i helgen, har ju som jag sagt
tidigare inte en enda julklapp och jag känner en oerhörd stress för det.
Fy satan i gatan vad jobbigt det är att försöka komma på något bra också.
Nu ska jag iallafall göra några situps + armhävningar till och sedan plugga en stund.
Angående videon så återkommer jag på den fronten ;)
Vet inte riktigt vilken jag ska välja av alla fina tips så antar jag får ta den jag gillar bäst..
Så det kanske kommer upp en video på... Torsdag? Då är vi förresten lediga
från hvt så då börjar vi inte förrän halv 2. Skööönt!
Hoppas ni gillar att jag byter utseende på bloggen rätt som det är..
Tröttnar så snabbt så..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback