23.55

Nu ska jag snart lägga mig.. kan inte provet men kan det inte bättre om 10 minuter heller

om jag försöker plugga för det fastnar ingenting. Dock har Alex mamma Marika
lärt mig att det ska fastna bra om man tittar en sista gång innan man släcker lampan
och det har funkat hyffsat bra förut så kör på det idag med!
Är inte trött, inte hungrig, är inte sur, är inte ledsen, är ingenting idag.
Och det är faktiskt skönt det också ibland. Hittade Anna och Lisa på ett fint café
idag så dit tänkte jag dra med mig någon imorgon om jag hittar någon snäll kamrat.
Vart jag än går, vilket café jag än går till väljer jag ALLTID kladdkaka.
Så imorgon får det fan bli något nytt och annorlunda!
Kikar runt lite på Andreas Wijks blogg, blir så enormt fascinerad och inspirerad
av honom. Han är verkar vara ett underbarn och som är otroligt naturbegåvad.
Han kan sjunga, finns ingen kille i världen som klär sig som honom, han verkar
helhjärtad, han verkar stå med båda fötterna på jorden osv.
Det sjukaste av allt är att han bara är....93:a? Kan ni förstå det?
Trodde han var minst 18-19. Shit vilket kille! 
Rösten är helt underbar och jag kan inte sluta lyssna när jag väl börjat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback