dan före dan före dopparedan

Godmorgon, Hallåj, Goddag, Tjena, Hej, Tja, Hallo..

Fin avslutningen idag och nu är jag helt slut. Har gått på torp några timmar för mycket.
Men har fått min dröm.. men det får ni se efter jul.
Nu är alla paketer inpackade från min sida, dock EN kvar till julspelet men det
får pappa vara snäll och bidra tills imorgon. Fick även med mig saker hem till
mig själv idag, ett par mönstrade tights (harem, något jag ALDRIG trodde jag skulle köpa)
Samt 2 ringar som ser ut som vigselringar.. Underbart.
Nu ska jag och mamma göra lite julgodis och röja undan det sista.
Jays album går på repeat och ikväll kommer Alex hit. Har saknat honom ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback