jag gör en lista med lite fakta åt er

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
japp, åkte 14 mil tillsammans med alex på en mule osv, åkte till underbara geiranger osv.

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
självklart inte, har haft samma i flera år men aldrig funkat haha.

3. Blev någon/några av dina vänner, föräldrar i år?
oja. goa amelie fick en liten going!

4. Dog någon som stod dig nära? 
på sätt och vis nära, ja tyvärr.

5. Vilka länder besökte du? 
sverige och norge.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 
mer/bättre sommarjobb, jag vill tillbaka till norge osv.

7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
10 juli 2010. viktigast på hela sommaren!

8. Vad var din största framgång 2010? 
när jag la upp videor när jag sjöng på fb? haha

9. Största misstaget?
inte utnyttjat tid, värme eller möjligheter. plus att pengarna flög åt all världens håll tyvärr

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej.. bakfull är det närmaste jag har kommit sjuk. bra immunförsvar! :Dq

11. Bästa köpet? 
finns mycket... alla gånger då jag köpte glassen sandwish? ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och skitsaker

13. Gjorde någon dig riktigt glad?
ja,ja,ja...ja!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
united states of pop 2009 helt klart, billionaire, highway man, club can't handle me osv..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag har vaknat detta året och varit riktigt lycklig!

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
jag önska jag gjorde lite mer av allt jag gjort..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
suttit inne hela dagarna, sovit bort dagarna, slösat så mycket pengar, varit så lat.

18. Hur kommer du eller hur tillbringade du julen? 
Hemma med släkt och familj. underbara jul!

19. Blev du kär i år? 
neop.

20. Hur många one night stands? 
no one.

21. Favoritprogram på Tv?
top model isådanafall, tittar aldrig på tv.

23. Bästa boken du läste i år? 
läser inte böcker.. men skvallerblaskor är det bästa jag vet!

24. Största musikaliska upptäckten?
jay smith.. utan tvekan. min jay ♥

25. Fick du något du önskade dig?
ja.. min bästa vän till systemkamera!

26. Något du önskade dig men inte fick?
jag vill ha allt, blir nog lite svårt för mamma och pappa då :)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jag tillbringande den tillsammans med alex som gjorde hela dagen värd!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
otroligt mycket!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
bekväm! 

31. Vad fick dig att må bra? 
musiken, värmen, mina vänner, alex, min familj, fotograferingen osv..

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
channing tatum, wentworth miller, rob pattinson, jay smith, olle hedberg osv. finns många ;)

33. Vem saknade du?
farmor som vanligt.. och personer som förändrats :)

34. Ditt bästa minne? 
midsommar och norge för att fatta det hela kort tror jag. skolavslutningen också förresten!

35. De bästa nya människorna du träffade?
TJEJERNA I KLASSEN! ♥



Kommentarer

Postat av: emilia

jag snor den då kompis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback