talking to me

Mössan är hemklickad och skorna försöker jag med.. fattar ingenting av sidan haha.

H&M katalogen kom idag också, någon blev riktigt glad iallafall.
Nu sitter jag här med hätta på huvudet iallafall tillsammans med min käre
barndomsvän Olivia som jag inte har träffat på tusentals år.
Vi har köpt jättemånga olika färger.. Jag färgar hennes utväxt och hon färgar mitt
i tre olika nyanser.. Hoppas detta blir bra nu också för guds skull!
Vi ska troligtvis upp till Haga en sväng sen, men senare ikväll MÅSTE jag träna.
Blev inget igår för jag har sån extrem träningsvärk. Men det måste hända något nu..
Nästa vecka är jag ju troligtvis i Stockholm tillsammans med min snygging till syssling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback