11.09

Det har kommit tillbaka och min känsla är starkare än någonsin.

Om det så är imorgon eller om 5 år så ska jag få min kärlek till musik att framhävas.
Älskar Idol och tänker hela tiden på hur sjukt addrenaliten när man tillfredställer en hel
arena med folk borde vara. Jag smälter lite när jag sjunger i kyrkan pga det underbara
ljudet, tänk då en fullspäckad arena. Det är verkligen en dröm och det vore det häftigaste
någonsin att få uppleva något så stort. Idag har jag insett att det verkligen är det
jag vill greja med senare i mitt liv. Det är det jag brinner för allra mest.
Först ska jag göra en sak som min bror kom idén till, bästa idén någonsin.
Om allt går sin väg kommer jag må bättre än någonsin sen om det nu uppskattas.
När jag var på Plus Lady Gaga konsert i veckan insåg jag verkligen hur mycket
jag faktiskt brinner för det. Jag skulle kunna offra allt för att få stå på den jävla scenen.
Och vill ni veta det finaste av allt? Min lärare Eva har spelat upp när jag sjunger
för hela lärarrummet och bland alla hörde just Peter Heddelin, alltså vår rektor mig
och sa att han blev rörd och att jag bara behövde hojta på honom så kunde jag
få testa att vara med på Frideborg någon månad. FÖRSTÅR NI?
Helt grymt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback