20.51

Jag chockade min kropp förut med att gå ut och springa..

Hjälp, nudlarna kom upp lika fort de åkte ner. Riktigt vidrigt men behövligt.
Denna veckan händer det.. plötsligt händer det!
Imorgon tvingar jag ut mig själv på morgonen tom, jag kommer krypa fram
i slutet av veckan antar jag. Men jag har bestämt mig för att jag ska
bosätta mig på Atlet hela jullovet. Trots julmaten..
Inga julklappar har jag fixat ännu och jag är faktiskt hyffsat lugn ändå..
Nä, nu skoja jag allt bedrövligt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen så stressad
jag är. Vad ska jag köpa? Till vem ska jag köpa vad? Vad vill mamma ha?
Vad behöver pappa? En riktigt bra men ganska billig julklapp till Anders?
Ska jag satsa på en dyr julklapp till alex och förvänta mig att vi inte åker i vår?
Eller köpa en billig och troligtvis satsa på resa i Mars trots vår relation?
Hjälp någon. Jag har ingen en aning, och pengar har inte förts över ännu heller.
Så även om jag kommer på något imorgon har jag inget att handla för.
Hmm.. Det ska lösas. Nu ska jag iallafall titta färdigt på Top Modell.
Idag äter jag kiwi istället för choklad. Det tar kol på
mig, har sånt bedrövligt choklad beroende.. Men nuså!


Kommentarer

Postat av: mosing :D

VAR HAR DU KÖPT LINNET?? :O :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback