02.05

DDagen blev ganska OK ändå.. Jag skulle åkt till Nordby med Johan och Louise.

Men Louise blev sjuk inatt och låg och spydde imorse och jag var verkligen
tvungen att åka dit. Så jag åkte med Johan, Johan & Emil och bra gick väl det.
Riktigt dåligt väder ute bara. Men julklappar har jag köpt mig i massor!!
Bara nåågra kvar. Hittade en jättebra julklapp till Teuta också.
Hoppas bara hon blir nöjd nu. På Tisdag kommer troligtvis mamma och pappa
ner till stan sedan drar vi vidare till Torp. Tar även med alla grejer härifrån över lovet.
Om de kommer tillbaka sedan efteråt det vet jag inte än..
Nu har jag iallafall diskat och städat färdigt hela lägenheten. Och duschat!
Det behövdes.. Och imorgon kommer Sanna & Lovisa hit.
Vi ska baka julgodis.. Gott. Just därför måste jag lägga mig och sova nu.
Haft en härlig och slapp helg tillsammans med Alex trots alla omständigheter.
Jag älskar honom.

















Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag älskar dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback