vill bara ha julafton igen

Längtar redan till nästa år då det är Julafton igen.. julklapparna var toppen och jag är jättenöjd!
Fick mig lite saker på mellandagsrean igår samt idag på Ea's.. Bilder kommer!
Har varit superseg här väldigt länge nu men snart så ska jag ta igen det..
Film kommer också inom kort. Nu sitter jag iallafall hemma hos Alex och har nästan precis
solat och ikväll ska vi träna.. Fast helst föredrar jag att sitta hemma och äta...Haha.
Imorgon kaaaanske vi åker till lägenheten annars har jag inga större planer före nyår
förutom att jag ska försöka sola minst 3 gånger till och träna fler.
Lättare sagt än gjort tyvärr så får se hur det går på den fronten.

Pratat fram och tillbaka med Sanna och Lovisa och hoppas det blir enligt planerna på nyår.
Men nu tjatar Alex på mig så måste gå..
Köpte förresten en SKITSNYGG magtröja igår.. Nu är det bara ca 3 månader kvar tills vi troligtvis
åker.. Känns ganska knas att behöva köpa bikini mitt i vintern HEHE.



Bild från förra nyår.. Hoppas på en aning fler bilder detta år.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback