my sister's keeper

Måste säga en sak.. Jag vet inte vad det riktigt berodde på men hade bästa dagen på riktigt länge igår..

Dagen började med att jag och alex vaknade uppe hemma hos honom, jag slängde mig i duschen
och sedan gick jag ner med han o filip till pizzan. Därefter gick jag till Sanna o Lovisa och sedan
var jag med dom hela dagen. Jag hade sån jävla härlig känsla i kroppen hela dagen igår!
Allt kändes exakt som förr och även om jag inte förstod varför så spelade det ingen roll alls.
Sanna och Lovisa gick ner och hyrde filmen "allt för min syster" - en otroligt bra film..
Sen hade vi det superbra resten av kvällen, runt 11 kom mamma och följde mig tillbaka hem till Alex
och jag somnade bättre än på länge!
Bilder från filmen.. NI BÖR SE DEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback