So many hours of loneliness

Sitter hemma hos Alex nu.. Fyfan vad det ser ut här..
Nu ska jag snart duscha och äta lite god frukost och sen börja städa här.. Tänkte överraska honom lite ;)
Tråkigt att han skulle och träna med Jesper efter skolan men först skulle han följa med mig ner
till Pingvin så jag fick äta lite innan jag sätter mig på bussen hem igen.
Det var skönt med ett litet avbrott från skolan. Känns underbart att komma tillbaka till skolan imorgon
och det är redan torsdag. Sen tycker många att det är jobbigt att sitta i 3,5 timmar
men fyttirackarn vad fort tiden gick igår.. Jag hann t.om inte med sista uppgiften vilket var riktigt surt.
Nej nu får jag röra på mig.
Här kommer bilder på det jag beställt från H&M, ni har ju aldrig fått en riktig bild av allt.








Detta plus en långärmad tröja som det krånglade med när jag skulle spara bilden.. :/


Kommentarer

Postat av: Anonym

men orka härma eller? haha

Postat av: sofia kylander

till "du som inte vågar skriva ditt namn" härma vad? Är H&Ms kollektion utvalda till VIP personer eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback