10 saker du inte visste om mig...

1. jag är en allvarlig saltoman, jag bör sluta inom kort.

2. jag ryser av: att bita på gaffel med tänderna, slipningen hos tandläkaren, fil till naglarna.
3. jag avskyr skyltdockor, jag får för mig att dem lever.
4. jag pratar i sömnen, slår folk i sömnen och annat haha. mest alex som råkar ut för detta.
5. jag duschar regelbundet 1-2 gånger om dagen.
6. jag tycker personligen att grillad mat är det godaste på jorden, hade kunnat äta det året om!
7. jag längtar extremt mycket till skolan, lägenheten och det nya livet.
8. jag har slutat bry mig om precis alla som snackar skit, det finns inte.
9. jag skulle aldrig kunna föreställa mig ett liv utan alex.
10. jag har extremt många komplex, och tycker det är jättesvårt att hantera komplimanger.


Kommentarer

Postat av: Jonesy

Jag är precis likadan med skyltdockor.. Och porslinsdockor. De är läskiga.

Postat av: annis

Hej på dig , allt bra? :)

Snygg blogg , kolla in min och tyck till! :) // annis

Postat av: ELIN

sv: sen ute med att svara!

har du? NICE:D.



att fila naglarna är inte na vidare,uuuuh!

inte om man drar gaffeln längs med tallriken heller,haha:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback