all the things you got to be

tänkte berätta en rolig sak.. hade en underbar dröm inatt

jag drömde faktiskt att jag var tillsammans med robert pattinson
som de flesta vet att jag är helt galen i, dock var jag ju lite äldre i drömmen.
vaknade upp imorse och kände att jag hade drägglat på kudden och
halstabletten hade jag tappat i sömnen, minns inte alla detaljer
men någon ruskigt snuskit måste det ju varit då isånafall hahahaha!
därför tänkte jag ta upp min STORA kärlek till honom.
stör mig på alla som säger att han är FUL, okej visst kan man tycka det
men anledningen MÅNGA GÅNGER är att tjejer (och killar) är redan så inställda
och programerade på hur "den perfekta killen ska se ut"
det är för mycket sånt. det första tjejer tittar på nuförtiden är ofta hur många
magrutor han slitit arslet av sig för att få eller hur många gånger han legat i
solariumet för att vara ovanligt brun på vintrarna, eller hur dem har kämpat
för att orkar göra snygga tatueringar. OK, jag blir också helt svag för sånt
men jag tror det är därför jag fastnat så mycket för han här.
Han är INTE brun, han är INTE vältränad, han är INTE jätte intresserad i kläder,
han har INTE tatueringar osv osv osv. Ni kan ju bara jämföra han och Jacob
i Twilight-filmerna? MYCKET hellre Robert, men det är väl en smaksak.
jag berättade ju att jag hade sett filmen "remember me" för några dagar sedan.
SE DEN! grymt bra film. och trots att han är så skabbig så är han sjukt snygg!
är helt kär i sättet han är.
RAAAAAOOOOOOWRRRR!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback