älskar när livet känns såhär underbart

fan vad livet känns underbart ändå om man tänker efter

jag lyssnar på gavin degraw och njuter av hans talang och har gjort hela dagen
ska åka på kalas om någon timme och träffa alla efterlängtade och goa människor
i släkten, få krama om lilla william som fyller år idag och få bära runt på olivia
som knappt kan gå själv. imorgon är det jobb igen och en vecka till sedan är jag färdig
pengarna ska jag dock lägga under till lite framöver så jag har något att röra mig med i höst
längtar så otroligt mycket till att få åka till värmland och visa hur jag blivit uppväxt där.
jag längtar också jättemycket till flytten, att få åka till ikea och fixa och dona som
man velat gjort sedan man var liten. längtar till den nya skolan, ska bli så underbart att få
träffa nya människor, underbart att slippa många som man tröttnat på
men ändå sakna så många som man kommer längta efter som betyder så mycket
jag färgade nyss håret, alldeles för en stund sedan och nu när jag blåste det var
hela utväxten alldeles guld. hahaha! hade detta hänt vid något annat tillfälle tidigare
i livet hade jag troligtvis kanske suttit och lipat och grinat i timmar
men nu skrattar jag bara åt det, och vet att jag bara kan färga det en gång till imorgon.
finns många motgångar i livet och det är mycket saker som händer hela tiden
men att livet är underbart överväger allt det dåliga helt klart och tydligt.
jag kanske är stressig och bekymrad ibland, men jag är då fan lycklig ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback