ännu en sjukt jobbig dag på jobbet

okej, jag var trött på att jobba i måndags, jag var ännu mer trött på det igår...
men idag är jag så trött på det att jag funderar på att skita i alltihop!
men det gör jag inte. magen irriterar och mopeden har lagt av, bra morgon!
hoppas denna dagen går fort. hade tänkt åka bort och träna idag faktiskt.

kontraster
franskt manikerade gelénaglar som följs därefter av ett par svarta händer
nyfärgat hår i en slarvig uppsatt bulle för att hålla håret borta från smutsen
vita byxor och en svart tröja till ifall jag skulle råka spilla
damtrasan i bakfickan och jobb-boken i handen för att räkna sista minutrarna
äter en pizza och skyller på att jag inte orkar göra något annat
samtidigt som eftertanken senare smyger sig på mig och jag ångrar minsta lilla bit


bäst att kila. ha-deeeeeeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback