don't want to get over it

hej, sitter som vanligt i affären och precis börjat jobba efter lunchen.
skulle åka iväg och hämta mat på lunchen och utanför torget
var det en gubbe som skulle svänga in till banken och jag låg bakom med mopeden
och tänkte precis på något annat och kollade bort när han bromsade
så när jag kollade tillbaka såg jag att jag var nära på att köra in i bilen så fick
tvärnita och då flög jag typ över styret på mopeden och ner på marken
med mopeden efter. blev helt svart och vet inte om jag slått huvudet eller inte
men det susar och snurrar en del. är fruktansvärt skakis, skakar extremt mycket hela tiden.
men det värsta var nog att jag inte stängt hjälmen, fan vilken shock det blev!
nu har jag verkligen lärt mig något.. ska vila en liten stund och sen fortsätta jobba.
tror inte jag skriver mer idag tyvärr. hade.


Kommentarer

Postat av: emilia

klantis :)



sv: haha ja för att det känns bättre med shake an pizza varje dag :) och jag måste bryta det mönstret! haha

Postat av: EMILIA

haha jorra. plågeri vettefan, den smakar ju inte direkt illa och det e ju inte det enda jag äter/dricker haha :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback