go inside eachother minds

lovisa har gått för att möta sin kärlek och jag har lyssnat på eminem i 1 timme nu snart

sitter och grejar med bilder och låter faktiskt tankarna flöda så mkt dem vill ikväll.
jag önskade jag hade ork till att göra något med lite mer mening men nu är det såhär
ska snart lägga mig och ladda inför morgondagen, riktigt trögt att jobba men.
man får lite tid för sig själv. har precis insett vad skönt det är med ensam-tid.
då man får tänka o tycka precis vad man vill without problems...
h
dagen har varit upp och ner, antar att det blir så när man tänker för mycket
har försökt väcka liv i alla som har med lägenheten och flytten att göra
men ingen vill något, ingen vill försöka, förutom jag.
jag är så laddad, jag vill packa ner alla kläder nu, jag vill till ikea,
jag vill göra så mycket. fan vad jobbigt.
det är jobbigt när man är lycklig över något men måste dämpa sig för ingen annan har någon ork..


jag och min fina pojkvän vid solnedgången i sommarstugan i värmland i lördags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback